petak, 22. veljače 2013.

FOTKA DANA na Fotosofia.info

Foto dana na Fotosofia.info, "Vodena"
-"Vodena" je nagrađena za fotografiju dana na Fotosofia.info. Malo sam povećala svoju aktivnost na ovoj stranici, rezultati su tu, u 10 dana dvije fotografije dana! Već sam dobila dosta pitanja vezanih uz ovu fotografiju, kako je nastala i ostalo, htjela bih reći kako istu fotografiju možete vidjeti i na mojoj fb stranici, samo je crvene pozadine. Uslikana je tako što sam aparat stavila na stativ i uključila samookidač, nekad sami sebi možete biti najbolji modeli, jer ste vi sami dio te fotografije, odnosno možete se pretvoriti u ono što mislite, maštate i osjećate, samo je glavni problem što nemate dodatno oko koje bi škicalo iza aparata, ugl. sve ostalo je produkt programa za obradu fotografija, u ovom slučaju photoshop-a. Dio fotografije koji je ispod vode treba zblurat i malo više zaplavit kako bi dobio efekt vode, ostalo su nijanse :). Dodatno sam objasnila cijeli proces nastajanja na mom profilu na fotografija.ba, gdje sam potaknula veliku raspravu, pa zavirite, ako netko ima pitanjce koje slobodno u fb inbox ili ispod u komendar. Lp ♥



Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...