subota, 20. travnja 2013.

Pohvala na nacionalnom Salonu fotografije Vinkovci

Zdravo, upravo se vratismo (ja i Marko) sa svečanog otvorenja nacionalnog Salona fotografije Vinkovci 2013 u Galeriji fotografija Meraja. Ne znam jesam li ovdje spominjala, ali na svojoj fb stranici sigurno jesam kako sam dobila POHVALU za svoj rad, što je za mene kao mladu (i još neiskusnu) fotografkinju velika čast, pogotovo kada sam vidjela ostale fotografije koje su bile na izloži. Jednostavno, na sve fotografije koje su izložene morate zinuti toliko da vam se ukoči čeljust, što vam reći, pa čak je i Marko (moja vjerna pratnja) kojeg vizualna umjetnost baš i ne privlači bio oduševljen. Ukoliko netko bude imao vremena slobodno skoknite do Galerije Meraja i pogledajte najbolje radove hrvatskih fotografa (nalazi se na Trg sv. Ilije i Vinka i otvorena je do 12. svibnja o.g.). Drago mi je što se ovako bitan događaj vezan uz fotografiju nalazi u mojoj blizini, još draže što sam bila dio njega. Samo bih htjela još spomenut kako su na izložbu pristigle 922 fotografije od 238 autora. U nastavku par fotkica sa dodjele nagrada koje je gospodin Marko uslikao...





-Vjerna pratnja Marko






-ako još nađem fotkica sa izložbe na nekim portalima itd. postavim ih također na blog, eh i da, poslije ovog izvanrednog otvorenja ostatak večeri lijepo smo proveli uz fotografsko druženje i čavrljanje u  PIK-ovom stanu uz švedski stol i tamburaše, pa sad recite kako nije lijepo baviti se fotografijom! ;) 


Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...