ponedjeljak, 25. veljače 2013.

2. put FOTO-DANA na Fotografija.ba i popularne fotke na myhrpc.com

-Nakon što je  moj autoportret "Vodena" bila fotka dana na Fotosofia.info, evo je i na Fotografija.ba. Drago mi je što je moja fotografija drugi put izabrana za fotku dana na ovom portalu, a još više mi je drago što je među prvim foto-manipulacijama koje su krasile naslovnicu ovog fotografskog portala. Izuzetno sam zahvalna i sretna zbog ovog događaja :)


-U svakom postu zaboravih objaviti svoje popularne fotke na myhrpc.com koje su dospjele na njihovu naslovnicu, pa je sada konačno trenutak za to, btw na prvom print screen-u sam ih preokupirala tako što su sve tri moje fotke zauzele prva tri mjesta po gledanosti :D: 

1.

2.
3.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...