nedjelja, 3. ožujka 2013.

Na naslovnoj Fotoblur.com (Snow White

Snow White na naslovnoj Fotoblur.com
-"Snow White" opet osvaja, ovaj puta stranicu Fotoblur.com na kojoj pristižu fotografije iz cijeloga svijeta. U toku dana je bila baš uvečana i prva na stranici (naslovnici), no ja sam ju vidjela malo kasnije. Osim ove fotografije, toga dana su moje preostale dvije fotografije koje sam također stavila na ovu stranicu dobile zvijezdicu popularnosti, a to su fotke "Neizvijesnost" i "Me and my sister", cijeli moj portfolio možete pogledati na ovom linku: Fotoblur.com-Josipa Bjelobrk, a također moja preporuka je da se i vi registrirate (usput kliknite follow na mom profilu). Dnevno je moguće dodati 3 fotografije, što je i dovoljno, jer na ovu stranicu stavljate samo svoje najbolje fotografije, nemojte pretjerivati :)



Moj autoportret fotka dana na Krpa.hr

-Zaboravim u svakom postu staviti da sam još imala jednu fotku dana i to na stranici Krpa.hr, radi se o mom autoportretu s laticama ruža! Ovo mi je već mislim 5. put kako imam fotku dana na toj stranici i to u dva-tri mjeseca.













-Nevezano uz fotografije dana još jedna obavijest moj, VOGUE.it portfolio se obogatio za još par odobrenih fotkica, trenutno ih je ravno 10, link na portfolio VOGUE.it-Josipa Bjelobrk

Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...