nedjelja, 3. ožujka 2013.

Avantura sa novim objektivom!

-
-Do neki dan sam suze ronila zbog novog objektiva, odnosno točnije polovnog canon 50mm f1.4 koji je svaku fotku uslikao mutnu, jednostavno sam se pomirila sa sudbniom kako sam bacila novce uzalud, sve do danas. Spremah sobu tako i krenem vaditi objektive iz torbe, kad katastrofa nad katastrofama, canon 50mm 1.4 postao kupus od leća, a unutra sve u 16 zvecka kao da u rukama držim kinder jaje.. -.- majstor Josipa uzme to u svoje ruke i s tužnim pogledom krene ga sastavljat i čistit (naravno, prvo je bila vika i galama na ukućane, jer nadam se kako nemam duhove u kući koji su voljni razbijati moje stvari). Prije ovog svega, kako mi je objektiv bio polovan primijetila sam kako ima sitna zrnca prašine između leća i dosta je bilo sve klimavo, no nisam se usudila rastavljat, a ni pipkat oko toga, jer me jeza prođe kad samo pogledam po youtube-u videe o čišćenju objektiva, 100 koraka kako bi došli do unutarnjeg nekog dijela, a eto moj se meni sam rastvorio.. oh Bože čuda mi samo neka šalješ. Gdje sam stala, aham, majstor Josipa nanovo sastavi objektiv, ne nadajući se da će išta radit i kako je kraj posljednje nade.. i wooooow.. prvo što sam se upitala, jel' ja ovo fotkam sa mojim fotićem... i tako, nemam pojma kako se rastavio i zašto, tko ga je rastavio, zašto ponovo super radi, al' bitno je ono DA RADI, nadam se super fotkicama i jedva čekam da ga pravo isprobam!!! :) 

Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...