nedjelja, 4. kolovoza 2013.

INTERVJU SA HAMZOM KULENOVIĆ:

Već dugo promatram rad ovog kvalitetnog fotografa i odlučih Vam ga i predstaviti. Ono što me posebno oduševilo kod Hamzinih fotografija jest njegova povezanost sa modelima koja je meni izuzetno primjetna samim pogledom na njegove uratke. 



Hamza Kulenović živi i fotografira u Bihaću (BiH), trenutno je student na Biotehničkom fakultetu. Hamza se može pohvaliti sklopljenim ugovorom sa PhotoVogue, također od njihove strane odobrene su mu čak 64 fotografije. Njegove fotografije gotovo svaki tjedan završe kao fotografije dana na najvećem hrvatskom modnom portalu Krpa.hr, kao i na portalima Fotografija.ba, Fotosofia.info, FotoGard.com, Pticica.com, Worbz.com. Surađivao je sa nizozemskom dizajnericom Inti Ferreira za koju je radio katalog. Fotografije su mu izašle u mjesečnom e-magazinun za urbanu kulturu i umjetnost Crna Ovca. Hazma niže uspjehe, a mi ih mu želimo još više. Možete ga pratiti na njegovoj fb stranici: Hamza Kulenović Photography

1. Kada se u tebi pobudilo zanimanje za fotografiju?
Ljubav prema fotografiji u meni postoji već odavno, ali eto prije 3 godine sam odlučio da ću sa tim krenuti ozbiljno. Fotografija je način da izrazim sebe, i pomaže mi da sve svoje ideje usmjerim u dobrom pravcu. Ja se bavim modnom fotografijom jer me ona u svom tom moru različitih načina realiziranja fotografije najviše fascinirala. Fascinirala me je iz tog razloga jer nije ograničena, konkurencija je velika i daje mnoge načine kombiniranja.

2. Misliš li fotografiju pretvoriti u svoje buduće glavno zanimanje ili će ona ostati na hobby-u?
Razmišljao sam o tome da fotografija postane moja profesija, ne samo hobi, i nastojim da to bude tako, mada je to jako teško. Ljudi danas žele vidjeti dobre fotografije, sami žele dobre fotografije, a ne žele uložiti u to.

3. Analog vs. digital?
Što se tiče aparata, ja radim gotovo digitalnim aparatom koji nema neke opcije za odabir. Probao sam raditi analognim aparatima i oni su definitvno moj favorit. Nekako fotografije sa analognim aparatima izgledaju strastveno, hladno, eksplozivno i imaju neku čudnu vibru. Analogne fotografije volim iz razloga što one ne iziskuju edit. Takve su kakve jesu.

4. Gdje pronalaziš inspiraciju?
O fotografiji danas smatram da ide iz krajnosti u krajnost. Kvaliteta fotografije, barem modne, se najviše ogleda u kampanjama za velike trendove tipa Versace, Armani, H&M, Jil Sander, Valentino isl. Lično su mi najdraže kampanje od Jil Sander, Zare i Fendi, i ponekad me jako inspiriraju.


Neke od Hamzinih fotografija...











Lp♥

2 komentara:

  1. Hamza rulz :)
    Podsjeca me na:

    https://www.facebook.com/pages/Fanny-Latour-Lambert-News-Feed/182001531826158

    Ako nisi vidjela baci oko, no moguce da jesi ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da definitivno... točno možeš prepoznati nit pravih umjetnika... Hamza ima budućnost! :) :) :)

      Izbriši

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...