petak, 22. veljače 2013.

Fotka "Snow White" objavljena u BLUR magazinu!!!

BLUR magazine
Zdravo svima, nije me bilo dosta dugo na blogu, nadam se kako ću nadoknadit vrijeme, odnosno ažurirat novosti! Pretprošli mjesec sam se okušala slanjem fotografije u BLUR i urodilo je plodom, "Snow White je objavljena!!!! Weeeeee!!! Pripada u galeriju 24. kao što vidite, desno se mogu vidjeti fotografije od ostalih autora, također objavljene, soo ponosna sam što je moja snjegulja među ovom konkurencijom. BLUR je časopis na svjetskoj razini, zapravo riječ je o fotografskom e-časopisu, ukoliko nekog zanima, može ga kupiti online, cijena je vrlo povoljna BLUR magazine. Broj časopisa u kojem je objavljena moja fotka je 29, mislim kako časopis izlazi kvartalno. Slobodno šaljite svoje fotke, mene je ovo mega-motiviralo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...