srijeda, 1. svibnja 2013.

Daily Inspiration (Shadowness.com)

Evo mene sa zakašnjelim postom! :D

UREDNIŠTVO AMERIČKE ZAJEDNICE UMJETNIKA SHADOWNESS.COM IZABRALO JE MOJ RAD KAO INSPIRACIJU DRUGIMA te je objavljeno na njihovoj naslovnoj stranici (www.shadowness.com), ova zajednica udružuje sve vizualne umjetnike, a posebno digitalne i grafičke crteže što možete vidjeti samim klikom na link! 

-dobih njihov mail: 
"Congratulations!
Your art is very inspirational to all of us artists and at Shadowness we like to thank our amazing artists for all they do, to show our appreciation for you, your artwork has been featured in todays Daily Inspiration..." 

-pogledajte cijelu galeriju pohvaljenih radova na ovom linku: http://shadowness.com/dailyinspiration/forum/daily-inspiration-777. uz tekst: "
Today's daily inspiration is a selection of very talented artists. Each piece that we've selected is here to help inspire you! We hope you will be inspired to create and enjoy the glory of our selected artwork!"

-Registracija je vrlo jednostavna jer ide putem vašeg fb profila :), evo i screenshot-a!




FOTKE DANA NA KRPA.HR
-Skroz sam zaboravila objaviti fotke dana sa najvećeg hrvatskog modnog portala KRPA.HR... 


-Fotkica moga Emanuela sa Državne ergele Đakovo (Ivandvor), mama je smišljala styling, a nakon  par dana je i moj portret objavljen na istoj stranici, fora :D.... sve fotografije ovog malog gospodina koje su nastale toga dana možete vidjeti na ovom linku Happy times

-Odmah par dana poslije Emanuela i mamin autoportret je objavljen na naslovnoj. Volim ove sa prekrivenim očima, budem li tako nastavila imati ću ih dovoljno da stvorim novi portfolio.
P.S. ako nemate u određenom trenutku modela koji bi vam mogao pozirati ispred objektiva dobro si dođete i vi sami. Mislim kako kod svih fotografa vrijedi ona "uslikao sam 1000 fotki od toga 1% sam ja na njima, a od toga 0,1 % je ispalo onako kako sam si zamislio."


 -Predivan dan u prirodi sa prijateljicom Magdalenom završio je još ljepšim fotografijama. Također jedna od puno uhvaćenih fotografija završila kao fotka dana. Ostale možete pogledati na mojoj fb stranici u albumu 2013. evo link: album 2013












-Moja duša bila malo lijena kliknut PrtScr na njihovoj stranici na dan kada je ova fotka odabrana za navedeno.. pa evo sa njihove fb stranice objave..!!!
-ONO ŠTO JE BITNO VEZANO ZA OVU FOTKU jest to kako je u njezinom stvaranju sudjelovala i Ena Dujmović (Amfitrita make up) koja se pobrinula za izvrstan make up. Fb stranicu sa njezinim radovima možete pogledati ovdje: AMFITRITA MAKE UP... također i u mom albumu 2013 možete pogledati sve fotke sa sessiona, nažalost nisam još stigla sve obradit i objavit. U budućim postovima napravit ću jedan intervju sa Enom :) 

1 komentar:

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...