subota, 11. svibnja 2013.

Fotografije koje me inspiriraju



-Fotografija vrijedna više od 1000 riječi pravi je opis priložene. Ne dopusti prilagođavanje svoga postojanja okolini, već budi proaktivan. Živjeti vlastite snove i maštu znači živjeti zauvijek, da, definitivno će ovaj zaustavljeni prizor slobode, sreće i iskrenosti živjeti u mojim očima, hraniti moje misli i doticati moju malenkost, biće!

-Na fotografiju (lijevo) sam naletila putem fb, jednostavno sam se spotaknula na nju, također je i glavni krivac stvaranja i objave ovog posta. Njezin autor je Jacob Holdt (Nigerian Children Dance) link na stranicu: Jacob Holdt.









---------------------------------------
-Iza ove predivne fotomanipulacije stoji Branimir Jaredić! Cijelu njegovu galeriju možete pogledati na fb stranici: Branimir Jaredić Photography. Jako malo znam o njemu, jer sam ga otkrila tek prije par dana, ali me je ostavio bez teksta kao što će i vas :)

---------------------------------------
-Definitivno najjača fotografija ♥ljubavne♥ tematike koju sam u životu vidjela. Autor francuski fotograf Pep Karsten, njegov portfolio možete pogledati na see.me: Pep Karsten-portfolio


---------------------------------------
-Morala sam staviti dvije njegove fotografije, iako bi vrlo rado sve iz galerije. On je osoba (Alex Stoddard) čiji je kvocijent kreativnosti ravan 100%. Nikad do sada ga nisam uspjela uloviti da je ufotkao nešto što me nije oborilo s nogu. Već dugo vremena pratim njegov rad, pa škicnite i vi u njegov svijet: galerija fotografija, također evo i njegove osobne stranice gdje možete saznati nešto više o njemu: osobna stranica









---------------------------------------
-Elena Vizerskaya ruska fotografkinja koja ima najrealnije fotomanipulacije koje su moje oči do sada vidjele. Njezine radove možete pogledati na njezinom fb profilu: albumi (mislim kako ih je većina public). To bi bilo to... :D




Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...