srijeda, 19. lipnja 2013.

Pobjeda na foto-natječaju "Kreativni pejzaž" (udruga Fotogard)

Hi ljudi,

ovaj mjesec totalno je stvoren za mene, osim što sam u njemu i rođena donosi mi na neki način lijepe stvari i novosti u život. Nakon što sam dobila ponudu za sklapanje ugovora sa VOGUE.it odnosno Art+Commerce (pisat ću o tome u sljedećem postu) zaredala se i POBJEDA na foto-natječaju "Kreativni pejzaž" udruge Fotogard. Od ukupno tri fotografije koje sam poslala na ovaj natječaj sve su ušle u izložbu (riječ je o fotografijama: Neizvjesnost, Sanjarenje i Canada). Izložba se može pogledati do 10. srpnja 2013. godine u caffe baru Fakin (Pavletićeva 2, Zagreb), a njezino otvorenje bilo je jučer (10. lipnja). Kako se osjeća fotograf koji nije mogao prisustvovati na dodjeli i otvorenju izložbe gdje su njegovi radovi proglašeni najboljima, molim, ne pitaj (suza u oku)! Isprika na odsutnosti i hvala svima! :) 

20 najboljih fotografija pristiglih na natječaj su izložene, autora: Alma Mujanović, Lana Lončarić, Dorijan Šipuš, Iva Premosa, Ivana Copić, Josipa Bjelobrk, Kruno Galjar, Leonora Miliša, Marko Kolonjak, Tomislav Safundžić i Tomislav Štabek. 

Izvorni članak možete pogledati ovdje: Poznati pobjednici fotonatječaja "Kreativni pejzaž"!

Pobjeda kao najvažnija, donijela mi je sa sobom i ostale vrijednosti, pa sam tako osvojila: 
- novčanu nagradu u iznosu od 1.000,00 kn
- voucher u iznosu od 1.000,00kn za upis u program obrazovanja Specijalist za digitalnu fotografiju i obradu u Algebri
- Cullmann foto torba i Eneloop punjač s baterijama koje osigurava Fotozona
- Manfrotto monopod Model MM294 koji osigurava Prizma


Video zapis sa otvorenja izložbe, presretna što postoji!! :) 


Max Juhasz (Predsjednik fotografske udruge Kadar 36): 
"Josipa Bjelobrk, izabrana je zato što je između svih vas, unijela i nešto malo više. To je ta prevaga na vagi, koja odnosi pobjedu. Unijela je malo dramatike i ova fotografija se meni posebno svidjela  (Neizvjesnost)..."
-pogledajte cijeli video-


Zahvaljujem prijatelju i fotografu Dorijanu Šipuš koji je također bio finalist na ovom natječaju što je pofotkao moje izložene fotografije. (njegovu galeriju možete pogledati ovdje: Fb Dorijan Šipuš Photo

Neizvjesnost

Canada

Sanjarenje


Lp ♥


Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...