srijeda, 3. srpnja 2013.

INTERVJU ZA PORTAL "KULTURA U OSIJEKU": Josipa Bjelobrk: ˝Fotografija je način na koji odmaram svoje oči od pogleda stvarnosti˝

Hi,

na portalu Kultura u Osijeku  možete pročitati moj intervju. Odgovorila sam na par pitanja Ivoni, a također je postavljena i moja mala galerija fotografija. Ono što svaki put zaboravim, a to je zahvaliti se studentima Odjela za kulturologiju što su me pozvali da gostujem na HRT Radio Osijek u emisiju "Brtva glave" (13.06.2013). Ekipa koja vodi ovu emisiju je zapravo sklop vrlo zanimljivih ljudi, možete ih slušati svakog četvrtka od 20:00h. Brbljali smo o fotografiji, Vogue-u, fotoaparatima i fotomanipulacijama, mojim stajalištima etc. Žao mi je što se nisam sjetila nekome narediti da snimi cijeli intervju, jer me baš zanima kako u stanju treme zvučim. Btw ovo je njihova fb stranica na kojoj možete pratiti sve obavijesti o emisiji Brtva glave, HRT Radio Osijek. Eh dosta zvučnog, vratimo se na ovaj vizualni intervju... :D



"Naša mlada i talentirana umjetnica - Josipa Bjelobrk, odvojila je malo vremena i za čitatelje Kulture u Osijeku! Uz intervju, uživajte i u galeriji njezinih fotografija. :)"


-neki od odgovora:
Smeta li ti to što danas gotovo svatko može iza svoga imena napisati photography i odjednom „postati“ pravi fotograf, bez obzira na talent? 
Ne smetam se niti ja pravim fotografom jer bih time uvrijedila one koji su uistinu tome posvetili svoj život i profesionalno se njome bave. Mislim da je ovo „photography“ samo način svrstavanja i brzinskog prepoznavanja čime se osoba bavi. Cijenim tuđi rad i trud u fotografiji, no ako je osoba koja se predstavlja kao „pravi fotograf“, osoba koja će ujedno i poniziti tuđi rad i trud, u svakoj njezinoj/njegovoj fotografiji vidjet ću te loše osobnosti. Zapravo fotografijom prikazuješ sebe.

Kako je mali Emanuel, već prava zvijezda tvojih fotografija, reagirao na svoje slike u Vogueu?  
Još nije reagirao, tek učimo govoriti. Voljela bih da fotografija uđe u njegovo srce, ali trenutno pokazuje znakove jedino za tatinom tamburom. Također, ima i prednosti u ovome jer se savršeno uklapamo i nadopunjujemo, iako ja samo gledam, a oni samo slušaju. Usput, Emanuel obožava pozirati!

U tijeku je promjena dizana na blogu, pa ako slučajno otvorite blog taman kada nešto zbrljam, znajte kako to samo ja eksperimentiram... :D

Lp♥

Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...