petak, 7. lipnja 2013.

Web izložba (fotonauk.com)

Stranica fotonauk.com kojoj je misija promicanje kulture fotografije i ostalih vizualnih umjetnosti, organizacija fotografskih tečaja i edukacija odlučila je moj rad unaprijediti tako što je postavila online izložbu mojih radova. Radove, odnosno izložbu možete vidjeti klikom na ovaj LINK (web izložba Josipa Bjelobrk, fotonauk.com).  U galeriju su postavljene 22 fotografije nastale u protekle dvije godine, također moram reći kako je ovo moja prva web izložba :)!

Uz tekst: 
”Oduvijek me zanimala umjetnost, a fotografija službeno nekako 2009. godine, malo ranije je sve započelo sa običnim digitalnim fotoaparatom i neprestanim promatranjem tuđih radova. Još uvijek sam ostala taj ljubitelj tuđih, a kritičar vlastitih.
 
Kakav je utjecaj imala na mene? Stvorila je poseban za mene svijet kojeg mogu na tren zaustaviti, promotriti i ostaviti da stoji  u beskonačnosti. Volim kreativnost, zanimljive ljude, okolinu i događaje pa nastojim to nekako prikazati i drugima, odnosno želim da drugi vide ono što vidim ja.
 
Najviše volim digitalnu fotografiju kao i fotomanipulacije, jer mi omogućuju nastanak nerealnih događaja.”

 Josipa Bjelobrk

Screenshot web izložbe

Također osim moje web izložbe na ovoj stranici možete pronaći i drugih autora, kao što su: Marina Filipović, Ana Šesto, Tea Pejić, Maja Jokić, Zvonimir Kosinjski, Anja Ivić i Marina Paulenka. LINK NA LISTU IZLOŽBI


Lp  ♥


Nema komentara:

Objavi komentar

Ivana & Milan | Wedding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...